Cranky

Hej hå!   Haft en jobbig dag i skolan idag då jag varit extremt cranky, gick tillbaka till den gamla versionen av mig själv från gymnasiet på svensklektionerna med Gunnel då jag mest satt och svor över alla konstiga och onödiga uppgifter ;p  " Vad i helvete ska vi göra detta för? När ska vi hinna/orka med det här? "
Älskar att jag var så ofantligt bitter och negativ på den tiden ;)  har faktiskt saknat det lite.. istället för att gå omkring och vara glad jämt, det tar ungefär lika mkt energi som att vara arg/sur/negativ jämt men ibland får man ha såna dagar också och min dag var idag. Saknar Sofia när jag kom och tänka på att jag var tillbaka på gymnasietiden, saknar att ha henne jämte mig i skolan varje dag och hennes gabskratt varje gång jag klagade, hon är saknad :)  älskar att vi gick runt typ 1 dag i veckan och pratade engelska helt random en hel dag bara för att vi tyckte det var kul och var bra på det!

Har fått en massa nya uppgifter som inte fanns på planeringen idag och det tycker jag är elakt, därför jag blev arg/sur.. tillslut var jag tvungen att säga ifrån. Jag gör det inte ofta men jag kände idag att ngn var tvungen att föra talan för klassen idag, Björn brukar göra det men kände det var min tur. Fick medhåll från Björn iaf ;) men jag fick inte igenom min åsikt av föreläsaren..

Är iaf gladare nu då jag skickat min sammanfattning för peer-respons och har pratat i telefon med Robert en stund, att släppa alla uppgifter en stund och göra ngt annat och hjälper och alla konstiga grejer som sägs gör att man får möjlighet att skratta en stund. :) Så sjukt att denna dagen var kaos för dagen igår var bara bra, redovisning och sen hem för plugg och sedan lekte jag med Robert ett par timmar på a6, skrattar sönder varje gång och igår var det extra knas för han var trött xD haha.  Herregud, finns dessutom en fin bild på mig i ett tåg..får lägga upp den ngn gång inom en snar framtid när Robert publicerar den på fb ;p

NU ska jag äntligen få äta kvällsmat och sedan ska jag faktiskt kolla Twilight, tar mig den tiden ikväll. + att jag ska se Breaking Dawn imorgonkväll så behöver fräscha upp så ska se den idag och sen förhoppningsvis de 2 följande filmerna efter päron-responsen imorgon ;) ( peer-responsen)

Auf wiederhören!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0