Breaking Dawn Part 1

Gaaah, var extremt euforisk efter bion igår, de har äntligen gjort en film då jag tänkte EXAKT likadant som dem och fick min bokupplevse på film :)) var extremt lycklig, det fanns inte en enda grej som var fel, allt var perfekt!! Och humorn sen, jag dog flera ggr om, särskilt när de skulle hålla tal på bröllopet, omg!
Älskade filmen fullständigt :) att hela filmen dessutom börjar med Taylor Lautner i bild är ju inte annat än helrätt ;)
Dem klippte på precis det stället jag trodde, tror dock inte att andra delen kommer bli så bra tyvärr, eller jo.. första andra halvan kommer nog bli magisk men resten har jag svårt att tänka mig, ni som läst boken förstår nog vad jag menar.

Anyway, moving on.   Åkte efter bion hem till Rasmus och skrattade ännu mer tillsammans med han och Robert och spelade kort ofc. Vann inte igår heller... vad är dealen med det? Rasmus vann två ggr igår.. inte ok!
Är typ nyvaken om jag ska vara ärlig (a)  Sov som en prinsessa inatt, gött!
Ska laga mat snart, mammas fläskfilegryta som jag kan frysa in också och sen ska jag till Isabelle och dricka tee och äta gott tillsammans med Lejla, Lisa och Isabelle. Awesome (Y)

PUSS
( tänk att träffa på honom lite skitig i en mörk gränd, HMMMMM )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0