Bio

Haft en bra dag med päron-response. Lärt mig sjukt mkt tack vare Sandra, vissa saker vad gäller HLK är bra, andra inte.   Men även om jag fick ut mest av det så var det ändå ett gott snack (y)
Besökte sedan SYV och fick veta att jag nu kommer hamna på listan över Lärande 2 !!!  Awesome :DD  Läser alltså Lärande 2 i vår istället för Historia 1-60 som var tanken från början. Men det blir awesome :)) Nu ska vi bara hoppas på att den sista pusselbiten till lärande 2 hittar dit också,

Har sedan jag kom hem vid 12 kollat på New Moon och Eclipse, eller snarare haft det på och kollat på mina favoritdelar och spelar Temple Run resterande tid ;p
Ska snart bege mig för att äta middag ngnstans med Jessica och sen är det FINALLY ( I know what true love means to me ) dax för Breaking Dawn part 1 med alla ögongodisar :)  team Jacob always ofc <3

alldeles för bra dag faktiskt om ni frågar mig :))

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0