you smile, I smile

Tjeeeenare! Har pluggat lite grann inför omtentan imorgon i Reading comprehension. Tycker icke om att den ligger imorgon eftersom den ligger under vfu:n och att jag hellre är där och inte har haft tid riktigt till att plugga.. men får försöka göra det bästa av situationen och göra mitt bästa. Har en omtenta till denna vecka som kommer i grammatik + ska hålla 1-2 lektioner också så det är full rulle. Måste komma igång med skolans vfu-uppgifter också eftersom jag kommer befinna mig på kärlekssittning den 25 maj på kvällen då sista inlämningsdagen är för uppgiften i lektionsplanering. Kärlekssittningen kommer bli magisk på måååånga sätt! Fine Robert fyller 20 år samma dag så vi ska fixa födelsedagspresent till honom och grejer, personliga grejer is tha shit! och sen ska vi köra ett spex ( bus ) på scenen på sittningen och sjunga " Ja må han leva " för honom! Jag lovar, han kommer storlipa ;p lipar han åt låten " All by myself " så kommer det här att vara värre :D Awesome!  Älskar såna här grejer att göra för andra. :)
Nu är det snart dax för mästarnas mästare igen, myyys!
Hemlängtan idag har varit under kontroll vilket är väldigt skönt, har spelat schlagermusik hela dagen så det är kanske därför den försvunnit eftersom schlager är inget jag spelar hemma, där är det 80-90 tals låtar som gäller!
Bjuder på mina fyra favoriter från Eurovision igår ( förutom Saade då ) Dessa fyra låtar + Eric borde varit topp 5!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0