S=VxT

Haft en underbar dag på vfun där jag fick lära en elev lite fysik också trots att det är heeeeeelt fel ämne för mig ;p skoj! Pratade dessutom gymnasieval trots att det ligger 3 år framot, spännande med sånt där :)
Idag är jag iaf gladare och känner hur energin är lite högre, hade t.om energi att ge mig på att börja platta mitt hår igen, mitt hår är nämligen tilkräckligt långt för det igen!
Så med linser, smink, min långkofta och plattat år gick jag runt glad i hågen på skolan idag, :) t.om eleverna noterade detta och sa att jag var fin (y)

Ville ha gått på deras musikal idag men tiden räcker inte till och ingen hade tid att gå med mig, så kan det vara! Får istället plugga nu ikväll inför torsdagens omtenta. Ska dessutom gå och handla med Sanne nu, hon står redan i hallen och trampar :) oooopps!
som några av er kanske märkt har mitt radbyte icke fungerat, men nu ska det tydligen göra det igen. Hoppas :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0