Something to rely on

Valborg var fin, grillning i vattenledningsparken med hela familjen med många skratt och glada miner trots bitande blås som kom mot slutet. De andra drog ut men jag kände för att dra hem till Jessica och Viktor och spela Heavy Rain istället och mysa lite. :) Härligt det också! skönt att ta det lite lugnare ibland.
Vattencd;n dök upp i huvudet lite grann under dagen, tänk att det redan gått ett år, sjukt!!! Ett år sen jag lärde känna Jesper, Ett år sen jag och Jonny garvade sönder åt gamla ipren-reklamer och ett år sen vi lyssnade på vattencd:n och sedan skämtade om hummelljud och traktorer.. jisses vad tiden går!
Höll min första lektion på denna vfu:n idag i engelska, det gick bra tycker jag :) vissa tyckte det var roligt! Fick även kontakt med andra elever på matten som jag inte fått innan, vi pratade hockey, växjö, engelska, historia, matte osv. Härligt! Åh vad jag tycker om klass 6 :D
Har precis rättat grejerna och förberett mig inför lektionen jag ska hålla i imorgon, blir lite återknytning och sedan en liten lek vi brukade ha med Karin i 7-9 om vi hinner :)
Nu kan jag bara softa resten av dagen, känns väldigt bra med tanke på hur mkt jag har att plugga resten av månaden, skjuter det åt sidan lite ;p tänker jag inte på det så finns det inte!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0