Soffpotatis

Efter en awesome vecka på praktiken är jag heeelt slut i huvudet! Jobbade dessutom 3 timmar i eftermiddags och fick gratis sol :) Kommer nog bli superbra där tror jag. För er som undrar vad jag ska jobba med så ska jag vara personlig assistent igen fast här i Jönkan!
;
Har även hunnit med att prata med Johanna i telefon, fina fina Johanna! Hur många ggr jag än skriver hur fin och bra hon är så räcker inte det.. hon är finast! Min fina bästa tjejkompis :)
Ikväll ska jag vara världens soffpotatis och bara ligga i sängen och kolla fim, käka chips och bota min huvudvärk som jag fått pga pollenallergin som slagit till denna veckan. Har ett öga som rinner som besatt.. nåja.
Imorgon blir det ev utgång på kvällen och på dagen ska jag försöka packa flyttlådor. Känns inte särskilt ljust på flyttlådefronten men man kan ju alltid hoppas!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0