Saade

Haft världens mysigaste kväll med finaste människorna med eurovision, snacks och trevligt sällskap :) Robert började extasen och vi andra följde snart på när Saade låg etta ett väldigt bra tag. Alla satt och skrek, haha!
Och jag satt och dog för att han är så satans förbannat sexig den grabben asså, om han hade varit singel och frågat om jag ville följa med hem, då.. haha. och sen Lisas min och ordet Chello när han gick upp på scenen, haha heeej asgarv :)   gött att han kom 3:a!!! surt dock att Italien knep andra platsen preciiiis.  och jag har sagt det förr men säger det igen ; JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAR DEN DÄR JÄKLA LÅTEN POPULAR OCH HAR GJORT SEN DEN FÖRSTA DÖK UPP I MELODIFESTIVALEN!
Är nu hemkommen från en uppfriskande 4 km promenad från Dalvik och hem tillsammans med Robert och Sabine.
Ska lägga mig och kolla på "Är du smartare än en femteklassare" nu är tanken. :)
Imorgon blir det omtentplugg så mkt som jag orkar.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0