praktik på en onsdag

Dagen på praktiken var sjuk, satt och skrattade med 2 killar heeeeela dagen. De kommer bakifrån och skrämmer mig hela tiden, inte ok! Men de har världens härligaste humor och frågar en massa och har kloka ideer så det är bra ändå :) tycker verkligen om min praktik! Killarna i klassen är något utöver det vanliga och tjejerna har otroliga framtidsplaner som mäklare och arkitekt, grymt ju :)
Pratade dessutom med en annan kille i klassen idag som jag inte pratat med innan, himla smart grabb det där som gillar Australien, coolt. Älskar att jag har hela 3 veckor kvar på praktiken, awesome!
har börjat plugga för grammatikomtentan idag, kommer nog gå bra hoppas jag.
På fredag börjar jag jobba, småjobba lite innan sommaren i tre timmar, blir nog superbra tror jag. Skönt att allt sånt börjar fixa sig. känner att det blir bra :) Ska börja flyttpacka i helgen också, ska försöka packa minst 4 lådor. Får se hur det går, hatar att packa! Men denna gången är det iaf lättare att flytta :)
Nu blir det veckans Glee-avsnitt!!!!!!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

angående din kommentar på min blogg;

det tycker jag absolut att vi kan göra!

bra idé :) PUSSEN!

2011-05-04 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0