Parthenon

Dagarna bara rullar på, helt sjukt!
Firade Robert igår, han blev glader :) han fick 2 öl av mig i födelsedagspresent vilket han INTE förväntade sig, sånt är kul :D
följde dock inte med dem ut eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal idag, finner det väldigt intressant att se sånt. Tankarna går automatiskt tillbaka till när man själv hade utvecklingssamtal vilket var bland det värsta jag visste, att behöva höra vad man var bra på, mindre bra på och bli kallad ambitiös varenda jäkla år. Det är ett positivt ord men det är ett som jag än idag har svårt att höra om mig själv eftersom jag personligen tycker att jag inte är mer ambitiös än ngn annan..
Nåja!

Imorgon är det sista dagen på praktiken, känns väldigt tråkigt och jag kommer sakna dem alla. Idag började frågorna hagla om vad jag heter i efternamn för att de ska kunna lägga till mig på fb. " Vi vill hålla koll på dig så du kan komma hit igen "  hur söta ? :) dock får de inte veta mitt efternamn, de barnen jag vill ska ha mig på fb kommer jag i helgen att lägga till själv och sen får de andra barnen följa efter sen om de personerna berättar det för de andra barnen.  jag tycker verkligen om dem allihopa och det kommer kännas jättekonstigt att inte träffa dem på måndag.. menmen. imorgon ska vi ha glasskalas! Har köpt 4!!! paket piggilin idag eftersom de är 46 st, kommer bli toppen :)
sen drar jag hem och sover för att sedan jobba natt igen, kommer nog bli jättebra :)
Nu ska jag skriva rapport, får se hur långt jag orkar skriva!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0