Paradise news

Bra dag man haft när man avslutar dagen med att trilla i trappan xD Det säger en del om hur stressigt det är att vara lärare ibland för att man vill hinna med så mkt som möjligt samtidigt och under en dag ;p
Har dessutom tagit ut orden färdigt inför omtentan på måndag, känns väldigt bra!
Nu ska jag bara skriva upp orden, översätta dem och lära mig dem. Ska dessutom läsa igenom 2 noveller också, bra då att jag redan packat ner dem inför flytten xD hejja mig!
Pollen har varit lugn idag pga regnet igår, det åskade och blixtrade som faaaan här i jönköping igår. läskigt! jag brukar alltid gå ner till pappa när det börjar åska och umgås och bara känna att jag har någon brevid mig så att vara ensam igår när det åskade var en ganska ny erfarenhet och det var ganska läskigt.. blir rädd av åska!
Imorgon blir det jobb igen i 3 timmar och sen stressa hem och fixa i ordning mig och försöka få i mig mat och alkohol och sen stressa bort till kåren för utgång! Förmodligen blir det sista kårenkvällen innan sommaren, känns sorgligt.
Nu ska jag plugga färdigt för idag innan det blir mat :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0