ostmacka

Jobbade igår efter praktiken och fick mina jobbtider för sommaren. Känns bra :) Ska jobba natt de 2 kommande helgerna också. Pengar!!
Drog sen hem och duschade och förfestade i min ensamhet eftersom jag inte hann till förfesten men det funkade det också ;p allt går!
Drog sen till kåren och möttes av världens finaste Robert och Sabine och sen mötte alla andra upp :) fina mina vänner är! Vi dansade och hade kul hela kvällen sen och jag har verkligen ingen röst idag! Knas om ngt! Men så blir det när man vill sjunga och hålla igång ;p kanske inte bäst att sjunga när man är full i hågen men men..
drog hem när det stängde och följde Robert till bussen. Lagom fulla i hågen skiljdes vi åt och jag drog hem och åt ostmackor och drack vatten för att slippa bakfylla.. Älskar knep man har! :) Kvällen igår var väääldans awesome och jag älskar verkligen kåren och jönköping! <3
Hade världens bästa dröm i natt, en dröm som jag saknat vääldigt mkt. Härligt när drömmar får en på bra humor och ger en go känsla i magen :) fint det!
Har haft hemlängtan hela veckan, jag längtar väldigt sällan hem men när jag väl börjat så är det svårt att sluta. Saknar alla mina fina vänner, mormors mat, pappas kött och mammas röst. <3
snart kommer jag hem! Bara 2 veckor kvar nu :DDD
Mamma har dessutom köpt en tv till mig idag som jag ska ha i lägenheten, fina mamma! 32 tums med HDMI-uttag och inbyggd boxer för endast 1990! fina grejer :)
Tycker en annan sak är komiskt, mina 12åringar i klass 6 på min praktik är så himla söta! Det vet precis vilka knappar de ska trycka på för att få mig glad, le dumt för mig själv och bara allmänt vill krama om dem :) Tänk om vissa hade varit födda ett par år tidigare, hade varit awesome!
PUSS
Den här spelades 4 ggr igår!!! Helt sjukt många ggr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0