mästarnas mästare

tjenare! Kvällen igår var fin, mysigt häng med de bästa folket i jönköping hemma hos Isabelle på Dalvik ( mitt kommande place ) :) skrattade så jag dog åt Roberts kommentar heeela kvällen "Tänk dig att jag är han där Dicaprio " haha. (y)
Jag och Robert följde inte med ut för vi var inte taggade utan vi drog till time out och käkade pizza istället, gott!
Somnade sedan gott efter att sett klart two and a half men season 6, så himla kul. Sanne kom hem också full som jag vet inte vad, älskar när hon är så full för hon slänger ur sig såna hilarious saker! :)
Idag har jag bara chillar runt, struntade i att hänga i hälsoparken med Rasmus, Robert med flera och planerade onsdagens engelskalektion istället då min lärare ska komma och hälsa på och jag planerade även en av vfu-uppgifterna som vi ska göra utöver att hålla lektioner och observera. nice!
Känner att det flyter på nu :) Lyckades även packa 4 flyttlådor igår faktiskt, hejja mig! Längtar tills jag flyttar för då har jag även gjort båda omtentorna och jag får även komma heeeeem.
Drömt en massa drömmar om mina vänner hemma och skogen i natt, ska hänga så mkt som möjligt i skogen när jag kommer till växjö/gemla. Ska släpa mej dit med musik i öronen och bara njuta.  Ah, sweet life!
Nu blir det mästarnas mästare och kvällsmat i form av värmemat från hemköp ;p pasta bolognese!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0