Ler

Har lett hela dagen idag också, tydligen har jag fått pojkvän idag! Jag dog lite av skratt inombords. haha.
fina fina elever <3

Har pluggat omtenta idag också inför imorgon. Vi får väl se hur det gör, jag hoppas jag fixar det :)
Såg en bra film igår också, A beautiful mind med Russel Crowe, fina grejer (y) älskar hans filmer!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla tv en stund med Sanne innan jag ser veckans glee-asvnitt :)
omtentan börjar inte förräns 9 imorgon, sovmorgon!!

Tänker rätt mkt på hur det var när jag själv gick i 6:an på min praktik, hur vuxen man kände sig och mogen. Hur lite man visste om världen, hur dryg man var rent ut sagt!
Hur jobbig den perioden var för mig fram till 6:an, ngt som jag bär med mig varje dag och alltid kommer göra.
Det är så fint att de eleverna jag har är så nöjda med sig själva, att de ler och fortfarande vågar vara sig själva. Så himla härligt att se!
Jag var inte alltid mig själv på högstadiet, men jag hoppas att de kan vara det för det ger så himla mkt.
Ibland kan jag sakna att vara 12-13 år gammal, man var så bekymmersfri ( för det mesta ) , man hade inte många läxor, inga stora prov, man behövde inte jobba, familjen åkte fortfarande på semester tillsammans.
Den åldern var nog ändå en fin tid, iaf när man har facit i hand.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0