hero

rpgegerpgkpge vad jag tycker om mina elever :) idag ville de ha med mig på sin skolresa och sa att jag var den bästa läraren de haft, sånt värmer så otroligt mkt! Att jag räknas till deras klass och är så självklar i deras grupp :)
fina fina 6:or!

hade jag kunnat följa med dem så hade jag givetvis gjort det men för det första så är jag i växjö då, för det andra tar min kusin och min bästaväns lillebror studenten samma dag och för det tredje så hade det ingen plats i bussen på vägen dit.. synd!
Fick dessutom vikariera i 2 timmar idag, betalt för att vakta och undervisa elever som jag fullkomligt älskar! Hade kunnat gjort det gratis utan större problem men bra med pengar ju ;p

Möte om nya läroplanen som kommer nu, Lgr 11, mkt intressant och nya betygssystemet och så vidare. Känner att läroplanen är lite mer begriplig nu, happy day :)
Nu ska jag skriva klart min rapport och sedan ut och gå en runda tillsammans med Sannis. toppen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0