grease is the word

Hade en mattelektion igår som gick fullkomligt åt skogen, men det är en nyttig erfarenhet det också!
Fick också "skäll" idag för att jag tydligen pratar FÖR mkt med mina elever så att de inte jobbar utan hellre pratar med mig, ok att jag pratar med dem men jag tycker att de jobbar också.. dessutom gillar de ju att prata med mig ;D
ne men skämt å sido, klart de ska jobba i första hand!
Idag var det en vanlig dag, de fick se klart Greasefilmen inför Greasemusikalen de ska göra, älskar den filmen! Vilket en del killar i klassen märkte ;p haha.
Imorgon är det dax för engelsklektion då en lärare från HLK ska komma och hälsa på och se när jag håller lektion. Spännande! Fick helt rätt person, en lugn och sansad person som man kan prata med :)
Har fått mkt gjort idag också vilket känns bra. (y) fått reda på att jag får mina nycklar till lägenheten den 30 maj kl 16. Awesome!!! Längtar :D
Nu är det dax för dusch och sen slutar jag plugga för ikväll och kör på film! Man behöver det också :)
Slarvade dock bort mina ögondroppar idag så har kliat mkt på praktiken, köpt nya idag dock + tabletter. Hoppas det ordnar upp sig :) björkpollenallergi är inte roligt ngnstans!
PUSS
Bjuder på öppningslåten i grease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0