flytt

imorgon börjar flyttlasset till Dalvik, vi blir en mindre en planerat som hjälper till och det gör mig väldigt ledsen. Vissa saker berättar man i en familj, att det ska ta en hel vecka att berätta och sen få höra det från någon annan är bara så himla onödigt. jag blir ju ledsen när du inte mår bra <3  trots att du inte vill lägga det på mig så borde du göra det ibland.
känns konstigt att flytta ifrån västgötagatan imorgon, har bott här ganska länge nu med Sanne på andra sidan väggen, det gör ont i hjärtat att veta att man inte möts på morgonen, inte säger godnatt, inte tittar på tv tillsammans och så vidare.. min fina fina bästa vän i jönköping <3 jag kommer sakna henne..

kommer hem till växjö/gemla på onsdagkväll och guuud vad jag längtar, finns inga ord. Jag ska hänga i skogen och bara vara. Tydligen har Johanna paxat mig en massa också men det tycker jag väääldigt mkt om, gud vad jag saknar henne, mitt energiknippe!
imorgon är det dock 2 redovisningar från vfu:n först på engelska, önska mig lycka till!
Nu ska jag fortsätta komma på Ebba och Didrik faktiskt och krama kudden, idag behövs det.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0