You found me

Härlig kväll igår med bara att ta det lugnt och softa efter allt plugg. Såna dagar behövs efter allt i skolan!
Idag var det upp tidigt för att ha en fin dag tillsammans med Sanne, träning, lunch på Johans, tee, semla och skidor på tvn :) Underbar start på dagen! Känner att jag bara myser av livet just nu, särskilt när solen var framme idag också, åååh älskar att våren är påväg :)
Vi fortsätter ikväll med melodifestival, frukt och vin! Heldagar med Sannis är såna dagar man behöver för man blir så glad av henne och så peppad på livet :)

Igår fick jag dessutom veta att jag ska på lägenhetsvisning på onsdagmorgon, hoppas att lägenheten passar mig och att jag får den. Känns som att det är rätt tid för mig att bo själv nu, att få börja leva på riktigt på ngt sätt och börja med sitt liv på egen hand. Kommer såklart bli vemodigt att lämna detta perfekta läget och mina rumskompisar såklart som man fäster sig så lätt vid och som man är van vid att ha runt omkring sig med så mkt liv och rörelse och ljud. Har 2 vänner i samma bostadsområde i såfall, fina Rasmus och fina Isabelle :) Och det är ju inte annat än toppen, dock kan man ju inte sympatidricka med Rasmus som man kan med Sanne ;)

Känns konstigt på ngt sätt fortfarande att höra att mina vänner träffas hemma, saker somman fortfarande inte har vant sig vid men som är så självklart att de ska umgås utan mig, tankarna går givetvis till alla fina dagar man haft tillsammans, att bilder, alla middagar,att cykla/gå genom gemla skrattandes och sjungandes, att gå i flera timmar med johanna, bästavännen, simon och martin och känna att man älskar ngn så mkt att det gör ont, filmkvällar, alla sing-starkvällar, alla turer med mopparna, alla bilturer, dagen i Halmstad, alla fina dagar med gitarr och sång och så vidare. Fina stunder som man minns, ler och blir lite rörd utav :) De hittade en sån fin tjej i mig, och jag finns fortfarande här men jag saknar dem väldigt mkt ibland. Särskilt dagar när solen lyser ute och det börjar bli varmare när man vet att sommaren till största delen kommer spenderas utan dem då jag kommer vara kvar i jkpg till 80-90% av tiden. Finingar som får börja komma och hälsa på mig istället, de får spendera lite av sin sommar hos mig istället! :D det blir betydligt enklare också om jag får den lägenheten på dalvik som är dubbelt så stort som där jag bor nu.

Nu måste jag plugga, har tänkt att sjunga en liten stund dock, lite tyst för mig själv. Det är ngt jag gör alldeles för sällan i jkpg, som jag tappat och lämnat kvar i gemla. Som jag lämnade kvar hos bästavännen, hos sing-starkvällarna, i rummet hos Sofia och på cykeln med Martin,Simon och Carro.
Förhoppningsvis blir det ändring på det när min slemhosta är borta och att viktor ska hjälpa mig få tillbaka min röst och att jag ska få sjunga ackapella till gitarr igen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0