update

Ska bara rapportera att jag lever, anmält till fadder idag och ska bara städa, packa, plugga och ha musikquiz hemma hos Rasmus fram tills på torsdag då jag åker hem till gemla, det som håller mig uppe just nu!
Kommer inte blogga på ett par dagar nu pga av många olika anledningar.
Vill egenligen bara säga att jag är så otroligt glad för att jag har mamma, mormor, bästavännen och Johanna som allid får mig på gott humör, som pratar om annat när allt är mörkt och som bara lyssnar.
Särskilt tack till min bästavän som alltid har tid, ork och kan hantera mig i alla situationer och känner mig så himla bra.  Lajtpointen i mitt liv, Jag älskar dig <3
Hörs om ett par dagar.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0