Still going strong

Klockan är nu över 4 och vi är fortfarande kvar på HLK och vi är fortfarande hyfsat pigga allihopa vilket känns lite halvjobbigt på ngt sätt ;p Det har blivit mkt kortspelande med finns i sjön, bubblan, bluffstopp, 7:an, skitgubbe och Uno :) Dessutom har vi spelat twister, käkat pizza och kollat på sista avsnittet av halv 8 hos mig ifrån Växjö :)

Livet är såå himla bra just nu med fina människor runt mig här på HLK. Med Sabine, Robert, Rasmus och Robin som är kvar här, en himla rolig grupp som skrattar åt allt och ingenting och är asdåliga förlorare i kortspel xD Att gå på toa när skolan är tom och öde är dock JÄKLIGT LÄSKIGT och man tänker på lik, zombies och mördare trots att det är helt befängt :p Zombies får tankarna att vandra till granvallen sommaren 2005, fina grejer :) Dimman, målet och den kramen <3

Ska snart bege mig hemåt, senaste 6 har jag tänkt för att sova ett par timmar innan mina besökare kommer imorgon, mina vänner ser framemot att träffa dem och jag ser också grymt mkt framemot det :D Kommer bli awesome!! Imorgon kör vi på fest, tagga för fan!!

Haft många härliga skratt idag vilket gör allting så mkt enklare och roligare :) BIG LOVE <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0