Solen lyser himlen är blå

Jag blir så oerhört glad när solen skiner, allting känns mkt lättare, roligare och man blir så himla mkt piggare!
Tyvärr ska jag dock inte ut i solen idag pga att jag måste fortsätta plugga hela dagen meen jag njuter genom fönstret istället :)
Kvällen igår avslutades på bästa sätt med melodifestival, kvällsmacka, ett glas vin och filmen Till det som är vackert. :) Av någon konstig anledning så lyckas vi alltid välja de konstigaste, mörkaste och knäppaste filmerna, hur lyckas man med det varje gång?

Kollat lite på vasaloppet och herrarnas 5mil i Norge samtidigt som jag pluggade. Nu går jag på plugget igen, måste läsa klart boken så jag kan börja skriva uppsats imorgon på förmiddagen innan skolan.
Efter skolan är det HOCKEY som gäller! Tar med mig 3 fina vänner och kollar på HV:s första kvartsfinalmatch mot AIK. Taggar som fan och förväntar mig och hoppas att HV behåller guldet i år!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0