Popular

Herregud vilken helg! Utgång både fredag och lördag med jönköpingsvänner och Simon och Johanna, kan inte ha bättre sällskap tror jag inte :) åååh vad jag tycker om dem allihopa och jag älskar att de kommer så himla bra överrens! Simon och Rasmus klickade, Johanna och Sabine klickade och jaa, awesome!
Ni i gemla/växjö missade ngt igår, hur jäkla mkt jag gick igång på Popular och att alla andra stod och asgarvade åt mig, särskilt Robert :p haha.
galet roligt hela helgen har vi haft :) Jag, Johanna och Simon har dessutom haft mysigt med tacos, i ordning fix och prat. Simon sjöng i sömnen i morse.. " spring för livet om det är dig kärt.." hahaha, dog av skratt!
Johannas fisar är inte att leka med dem heller.. jesus!  Dessutom var det en kille som flörtade järnet med Simon igår.. " Är det du och jag ikväll eller? " hahaha jag och Johanna dog! Sköna Jönköpingsbor, jag säger då det :)
Har precis sagt hejdå till dem nu, känns väldigt tomt just nu och jag saknar dem redan.. de gav mig den där kicken som jag behövde till skolan just nu som gör att jag kommer gå runt och le väääldigt väldigt länge.
Så himla skönt att veta att de har haft kul också, att de hade precis lika roligt som jag hade.. önskar att varje helg kunde vara såhär, att vi fortfarande levde i samma stad och kunde umgås jämt jämt jämt.. men ett annat liv kanske :)  Får försöka övertala dem att börja plugga här uppe, de har ju trots allt lite vänner här nu och de har hela 5 år på sig innan jag tidigast flyttar härifrån ;) haha.
gud vad jag älskar Johanna och Simon, fina människor som gör mig sååå glad :) så skönt att de har fått se världen jag lever i och att de tycker om det. :) KÄRLEK <3
Nu blir det att skriva en summery i ett par timmar innan käk, solsidan och film. Har redovisning kl 9 imorgon om frihetsgudinnan också, fina grejer!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0