Jag säger hej hej, vilken underbar dag det är

Hej hopp! Solen lyser och jag är en aning gladare i sinnet idag, kvällen igår var en kväll då jag saknade alldeles för mkt och kände att jag hade velat vara liten igen då mamma hade tagit hand om mig, kände mig ganska ynklig.. :/
Idag är det en bättre dag, har precis ätit frukost/fikat med Sanne med äggamacka och ostmacka. gott!
Ska snart bege mig och handla är tanken, behöver det om jag ska stå och laga mat nästa vecka då jag är ledig, både köttfärssås och köttgryta, vuxenpoäng!!
Idag ska jag bjuda Sanne på middag, har blivit en vana faktiskt att göra det på lördag i form utav kött, potatis i ugn och beanässås, gott :) Sen blir det mys framför körslaget och bara få slappna av.. Ska inte plugga idag heller har jag bestämt för mig, känner att jag behöver få vara ledig så jag tar tag i det imorgon istället.
Går istället runt och sjunger på Arhurs ledmotiv " Jag säger hej hej , vilken underbar dag det är, då man får vara som man är, och ändå leva tillsammans " och " Jag är en vanlig kanin, vanlig fast ovanligt fin ".  KNAS!
Har haft fina drömmar i natt, drömmar som mitt undermedvetna ger mig ungefär en gång var tredje månad och i natt var det dax igen. Jag vet vad mitt undermedvetna vill säga men jag föredrar att inte lyssna just nu, har nog att tänka på som det är och behöver inte tänka på annat samtidigt.
Önskar dock att man slapp vakna från såna drömmar när de är som bäst, så man kunde få reda på vart de skulle kunna leda, de slutar ju alltid på de mest frustrerande ställena.. :/ En sån kram hade suttit ganska fint just nu faktiskt, en sån där kram som känns ner i tårna och ger pirr i magen <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0