Halv 8 hos mig

Igår var ingen bra kväll, jag var trött och grinig och hade ingen lust alls att läsa Beloved igår..sådärför läste jag 90 sidor och besökte sedan wikipedia ( wikipedia is your friend ) och letade upp handligen i stort. Tror det är första gången i mitt liv som jag inte läst ut en hel bok när jag behövt..
Hade seminarium på den idag och det var flummigt men gick så bra som det kunde går, blev självklart godkänd.
Redovisningen på didaktiken igår kan dock ta sig någonstans, godkänd men svamlade bort en massa, vi fick helt klart det svåraste ämnet.
Har idag gjort revolt mot pluggandet och bara kollat two and a half men efter att jag sket i sista lektionen i cultural studies på eftermiddagen.. ibland får man skolka faktiskt. Det är t.om hälsosamt har jag hört ;)
Har precis pratat med ngr pior, vi planerar att ha halv 8 hos mig i par om ett par veckor. jag ska laga mat med robert, herregud xD Undrar hur detta kommer gå när rasmus är utbildad kock.. den som lever får se! Känns som att det kommer bli awesome :)))) Hur kan det bli annat med piorna liksom?
Har en tom känsla i kroppen idag och det känns lite jobbigt. känner att jag behöver komma hem till min mamma, till mina vänner och äta mammas och mormors mat. Saknar vissa vänner också, inte alla men vissa ..

Nu ska jag hjälpa Sanne lite med sin hemtenta och sen ska jag fortsätta läsa och kolla film. Underbar känsla att ta sig tid till det!!! Att läsa skönlitteratur som man valt själv utan press, heaven! Har ca 36 timmar till på mig att vara helt ledig innan tentaplugget drar igång inför två tentor v. 13. Och jag unnar mig att inte tänka på ngt alls detta timmar och bara viiiiiila
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0