Dygna

Lyckades få ihop en förhoppningsvis hyfsad uppsats igår iaf :)
Skola idag, har även spenderat större delen av dagen i telefon med 2 fina själar, big like!!!
Ikväll ska ngr av mina vänner här dygna i skolan ( vi har passerkort ) med uno, twister och massa annat smått och gott. Jag ska dock inte dygna eftersom jag får besök imorgon men jag ska sällskapa dem ett par timmar och se när deras ögon blir trötta och när alla blir övertrötta ;) Självklart ska kameran med! Kommer bli grymt att se såna kort senare.

Nu blir det att läsa lite innan jag beger mig mot skolan coh evergreen där dagens middag blir tillsammans med de som ska dygna :)

Längtar asmkt till imorgon, helgen kommer bli awesome det känner jag på mig och tillsammans med fina vänner, hur kan det bli annat ? <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0