Dry september

Underbart att sova i sitt gamla rum i natt och veta att man är ledig hela dagen idag! Prizeless!
Har lyckats äta mat, duscha, fixa i köket och pluggat lite, ska forsätta plugga om en stund men tänkte passa på att lägga mig i soffan och kolla lite two and a half men en stund :) Lyx med soffa! som tur är så kommer jag förmodligen att få våran gamla soffa till min nya lägenhet sen när jag flyttar i början av sommaren :) Hade varit heeelt underbart!


Ikväll blir det tacos till middag och sen ska jag hem till Johanna för att mysa med henne, kommer bli superbra :)
Imorgon ska jag lämna in min dator för byte av tangentbord som kommer ta typ 3 veckor.. vilket är en utmärkt ursäkt att sen komma hem om 3 veckor igen då jag måste hämta datorn ;) så jag kommer låna skolans datorer och Sannes så vi får la se hur mkt facebook och blogg det kommer bli sen. Drar iaf till mormor imorgon på middag sen får vi se. Söndag blir det att hälsa på Magnus och Malin och sen ta bussen tillbaka till fina jönköping, mitt fina hem :) galet att man kan trivas så bra på 2 helt olika ställen, trivs som fisken i vattnet på båda ställena. Att man kan få ha det så bra, herregud :)
Har dessutom 2 tentor nästa vecka, det kommer suga get men ska göra mitt bästa, aja. Nu vet ni lite vad som väntar iaf ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0