500pages

Kul morgon jag hade idag då, ställde kl på 7 när jag inte behövde gå upp förräns kvart i 8.. men men. Kom på det ganska snabbt och lyckades somna om. men hur kan man få för sig att man börjar vid 8 när man börjar halv 9 och pratade om det senaste igår kväll ? :o
Skola i 2 timmar idag med prat om den nya betygskalan, vilka förändringar som händer i höst i kursplaner, läroplaner och ämnesplaner. Ganska intressant faktiskt! Mkt ändrar på sig, till det bättre eller inte går ju att diskutera men det händer åtminstone ngt för första gången sen 94.

Nu ska jag ägna dagen åt att skriva uppsats på ungdomslitteraturen på 500 sidor som vi läst och sen fixa med grejer inför torsdag. Känner att skolan står mig upp i halsen just nu och det kommer bli 2 långa veckor de två närmaste.
Men imorgon är det iaf lägenhetsvisning ^^  sen blir det hem och på plugget igen då jag är ledig hela dagen imorgon. Lägenhetsvisningen är på förmiddagen nämligen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0