sjukling

Söta vänner jag har som gästbloggar, haha!
Utgången i fredags blev AWESOME, 7 vänner och jag hade en trevlig förfest när vi väl fått upp min vinflaska ;p haha. Tar sin tid när man inte har ngn korkskruv så vi fick gå in och fråga grannarna xD
Utgången gick ganska vilt till på dricksfronten för min del, jag var generös dessutom och bjöd folk på dricka :p
blev även mackedonkan besök på natten.
Jobbade i söndagsnatt men de 2 senaste nätterna har jag varit hemma och varit sjuk, kommer vara hemma idag och imorgon natt också och jobba på torsdagnatt.
Fredag blir det midsommar i Västervik med Jönköpingsborna :) drickan är fixad och väskan är nästan färdigpackad (y)  Rasmus, Robert och jag går all-in och då kan det inte bli annat är bra! Ser väldigt mkt framemot helgen med krans, jordgubbar, grill och så vidare :)  Har sovsällskap också så jag kan känna mig trygg från spöken och andra farliga saker, ;p haha.  snälla vänner jag har :)

Har idag hämtat min post i gamla lägenheten, blev godkänd på båda omtentorna från i maj, gööött! Har även fått beviljat nytt bostadsbidrag och nytt visa-kort. :) har betalt räkningar nu också, sånt som måste göras!
Nu ska jag äta mat och sen bara ta det lugnt för att bli frisk.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0