pussel

flytten gick kanonbra, alla grejer på ett och samma ställe och det mesta upppackat, skönt! Vi hann med ikea också för att köpa tvbänk, lampor, mattor och en fåtölj till :) städade och fejade och grejade, mina morföräldrar är guld värda :) Alice och Sanne hjälpte till lite också och de borde verkligen få dagens ros för det, är så himla tacksam för all hjälp!
kom hem till gemla igår och åt middag och pratade fint samtal med mamma, har saknat henne massor <3
drog sen på promenad med Simon, Johanna och Martin. Inte träffat eller pratat med Martin på 6 månader, varför har jag inte gjort det? Mysko jag är..  hålet är åter fyllt.
Jag, Johanna och Martin pratade sen hos Johanna en bra stund, härligt härligt!
Idag vet jag inte vad som händer, ska kolla en film snart tänkte jag och sedan plugga lite grann måste jag,

Det kändes som många pusselbitar i mitt liv föll på plats igår och jag satt mest och skakade i hela kroppen av ansträngning, oro och nervositet tror jag. Alla bitar som varit försvunna eller inte passat la sig själva utan att bråka. Pusslet blev färdigt på något sätt, alla bitar satt där de skulle och bilden blev klar och föreställde någonting.
Jag har lagt det så länge nu så det är en underbar känsla att det äntligen är färdiglagt.
En känsla av lyckorus som bara sprider sig i hela kroppen och magen som pirrar och kränger, känslan av lycka, glädje och kärlek.
Tänk om man fick lägga färdiga pussel varje dag, vad lycklig man skulle få vara!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0