myskväll

Har nu jobbat mina första 4 dagar på sommarlovet, skönt att vara igång!
Har även hunnit med att prata med mamma + mormor i telefonen idag på vägen hem, jag saknar dem.. sjukt med tanke på att vi sågs för 4 dagar sen.. är så himla släktkär <3
Nu har jag precis tvättat av mig ansiktsmasken och hårinpackningen och sitter i pyjamas och morgonrock, är ledig i 3.5 dagar nu så försöker slappna av och ta hand om mig själv lite!
Ska snart öppna chipspåsen och ta fram dippen och mysa till det riktigt ordentligt med film, nice :)

Imorgon åker jag ev till elgiganten och skaffar ny ljudsladd och sen bara myser. Min kropp ( särskilt ryggen och knät ) behöver vila efter de här dagarna, särskilt efter idag. Att jobba 11 timmar och varit uppe sen halv 7 är ganska ovant för mig.. men det kommer bli bra efter maaassa vila i natt!

Ha en bra kväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0