Liseberg

Att sova och vara själv igår var himmelskt! Satt uppe till halv 3 imorse och bara kollade film och mös runt i pyjamas och morgonrock.. oslagbart!
Idag har jag fixat ljudsladd till tvn så lyssnar på musik genom tvn nu, awesome :)
Ska kolla film där senare ikväll, kommer bli kanoners.

Imorgon blir det impulsresa till Göteborg/Liseberg igen! Tillsammans med Robert och Jessica, kommer bli kanonmysigt :) swebus är inte dåliga på deras busstider, det gillar vi!
Så 10.30 rullar bussen mot Göteborg imorgon, passar utmärkt eftersom jag inte jobbar förräns onsdagnatt.
Jönköping leverar och mina jönköpingsvänner är lika galna och lisebergsälskande som mig och det gillar jag verkligen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0