impuls

Fina dagar med mkt sol, kompishäng och plugg :) plugg är det det blir minst av just nu trots tenta på torsdag men jag tar tillvara på hemmatiden istället då jag ej är hemma så ofta, tentor finns det alltid omtentor på ;D ( säger den största pluggisen i kompisgänget, ngt som slagit fel? )
Imorgon blir det världens impuls grej, jag och 4 fina tjejer till drar till Göteborg i finevädret och drar en dag på Liseberg :) kommer bli awesome! Impulsgrejer är fan det bästa och med fina flickor blir det bara bättre. (y)
får ej glömma solkräm + kamera imorgon bara, annars bränner jag sönder mig..
Bilen går 8.30 imorgon, förväntansfulla och taggade! Men ska ej sova än, blir lite co segemyr först då jag är alldeles för uppspelt och nyhemkommen för att sova.
Imorgon kommer bli bäst :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0