dreamteam

Liseberg igår igen med Robert och Jessica, dreamteam <3 TRO FAN DET!
Många karusseller hanns med, vi åt som hästar och bara mös runt, skrattade, fjantade och hakade upp oss på vissa uttryck :)
fick med mig Robert upp i Uppsvinget 3 ggr!! Herregud, hans min första gången var så jäkla hilarious! Hans ögon höll på att ploppa ur och man såg hur han trodde att han skulle dö och att livet passerade i revy framför hans ögon, haha! Han behövde hålla handen 2 av gångerna också, klart man ställer upp som den fina vännen man är :)
Jag vann ngt också för första gången på Liseberg, en stor jäkla marabou, gott!  Kommer räcka i evigheter trots att jag gav 5 st till Rasmus som tyvärr inte kunde följa med igår..  snäll jag är ^^

Alla 3 somnade på bussen hem och sen var det 4km promenad hemåt för bussarna slutade gå. Robert skulle sovit hos mig men eftersom Jessica kollat fel buss så fick hon sova hos mig inatt och Robert fick slagga hos Rasmus istället ;p
Fin dag vi fick i Göteborg, awesome! Dax att skriva på byxorna också snart så vi inte glömmer bort det ;p haha.
träffade även på en av lärarna från bergunda som insprirerade mig till att bli lärare, fina fina Anders! Fick världens energi av att träffa på han och Mats, Blir så otroligt glad när jag får ihop pusselbitar från bergundatiden :D fick ihop ngr under studentveckan hemma och så några nu, nice!!

Ska jobba natt i natt, 22-08 så försöker ta det lugnt just nu.  Ha en bra kväll.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0