Än klappar hjärtat

Resan till Göteborg var perfekt! jag njöt i fulla drag av att vara ledig, skratta, äta glass, åka karusseller och bara vara med mina vänner :) hann även tappa bort ett par solglasögon TILL, hejja mig! är inte särskilt förvånad om jag ska vara ärlig..
Köpte med mig lite fina grejer från en butik där + ett halsband med mitt namn på. fina grejer!

Idag är det dax för studenter, är hemma och vänder efter lillkusinen Mackes student innan jag ska till Jonnys studentmottagning :). Macke var så hiiimla glad, härligt! Träffade även på Degen och Oscar Bianchini, roligt med gamla ansikten som blir glad av att se än och frågar vad man gör nu för tiden och få ett glatt ansikte som faktiskt har saknat än. Guld värt :)
Känns riktigt konstigt att det redan är 1 år sen jag själv tog studenten.. det känns verkligen inte så! Känslan var så enorm, man var så glad och det kändes så overkligt att dagen äntligen var där då man faktiskt klarat en milstolpe i livet :)  jag grät igenom halva min student men det var faaan värt det!
Jag kan sakna det ibland, samtidigt blir jag tårögd bara jag ser alla glada studenter springa ut, sjunga, blåsa visselpipa och skratt. Härlig känsla :D

Imorgon drar jag hem till Jönnet igen, mamma och mormor följer med och skruvar möbler, handlar och donar :) får se om jag skriver tentan på torsdag.. har ju knappt pluggat så finns egentligen ingen anledning. Sen ska jag jobba på torsdageftermiddag också, första dagen på jobbet och sista dagen i skolan för sommaren på samma dag, nice!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow, vad fin du var på din student Sara! Känns också konstigt för mig att det var ett tag sen man tog studenten. Två år här ;) Välkommen tillbaks till Jönköping! :D

2011-06-08 @ 15:40:31
URL: http://rockawayjess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0