32 h

Efter att ha jobbat hela natten igår så åkte jag hem och tvättade, min tvättkorg svämmade över!
Åkte sen och spelade minigolf med fina vänner och jag förlorade som vanligt ;p
sen blev det pizza och musikquiz följt av Glee :) älskar att kolla gamla avsnitt!
Jag somnade sedan extremt gott efter att ha varit vaken i 32 timmar. :o

Har inte hunnit med så mkt idag, bara sovit och lite så.. ska göra mig i ordning med en dusch snart och börja göra mig i ordning för att träffa Robert och Lisa ikväll. Dricka lite vin, umgås och sen ta vägen ngn stans, nice :) Ev joinar Rasmus oss senare också!
Men först ska jag äta lite mat, får se vad jag hittar i kylen och frysen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0