slut

Är heeeelt slut i kropp och sinne.  Efter 54.5 timme vill jag mest bara sova, det är inte så mkt egentligen men får en som inte är van så är det vääldigt mkt på en vecka, 7 dagar. 22 timmar på en dag är lite mkt dessutom..
Igår blev det alldeles för mkt, tårarna strömmade ner för ansiktet och jag ville bara hem till mamma.. Innerst inne är jag en 4:åring ibland som bara behöver en kram för mamma och få gråta mot hennes axel. Det är särskilt påfrestande när man är runt barn som har sin mamma runt sig hela dagarna på jobbet, suck..

Nåja, har just tagit världens skönaste dusch som gjorde att knät känns lite bättre. Ska nu sträcka ut benen och gosa ner mig i min fåtölj. Men först ska jag byta lakan i min säng så jag kan sova extra gott inatt :)
imorgon blir det städning, tvättning och sen hemfärd till växjö till min mamma.. ledig en heeel vecka nu :) Awesome!
Ska hinna med och klippa mig hemma i växjö också tänkte jag, inte klippt mig sen i november så det är på tiden nu..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0