sjuk

Har gått och blivit sjuk.. skulle jobbat båda i natt och natten som kommer nu men det går inte eftersom jag inte får smitta. fan med..:/ nåja, får åtminstone lite pengar ändå trots att jag är sjuk.
Får lön imorgon också! betala massa räkningar..

Har börjat drömma igen, drömmar som kan dra någonstans. Jag orkar inte, jag kan inte, jag vill inte.
Förutom sjuk så mår jag bra, har inte så många jobbdagar kvar innan jag tar lite sommarlov, då jag får en vecka ledigt med äventyr med Pior, förhoppningsvis besök av min fina vän och även hinna plugga lite till Lingvistiktenta som är v. 35.
Har 11 jobbdagar kvar sammanlagt som det ser ut nu, förutsatt att jag blir frisk snabbt.
nu ska jag ringa min mamma och min mormor och prata lite med dem, var ett tag sen jag pratade med dem :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0