njuter

Ända sen jag flyttade till Jönköping har jag blivit en liten livsnjutare och har börjat ta hand om mig själv, sätta mig själv i främsta rummet. Jag delar tiden mellan mig själv och mina vänner, ngt som jag aldrig gjort innan... mina vänner tog alltid upp all min tid, alla mina tankar och så vidare men nu har jag äntligen lyckats hitta balansen känns det som och det känns helt fantastiskt!
Har njutit runt nu i snart 3 dagar och varvat egen tid med vänner, så himla skönt :D att kunna varva böcker, med film, med att dricka vin och spela spel med vänner till att sova är ngt som man borde hitta mer tid till. Priceless! Att dessutom veta att vissa saker man säger är totalt sant, som ngr saker jag sa till Robert igår om saker som hänt de senaste veckorna, man klarar sig så mkt bättre än man tror och det är skönt att rensa i sitt liv ibland och leva på dem sakerna som gör att man mår bra och att det känns rätt. Det är fortfarande smärtsamt, det gör fortfarande ont att veta vissa saker MEN kanske är det för det bästa och att saker då istället kan reda upp sig och att det blir mer jämnställt och sanningsenligt. Älskar när man kommer till såna insikter om livet, andra och sig själv!

Imorgon ska jag jobba igen, efter 7 lediga dagar är det dax igen. Jobbar måndag-onsdag. Sammanlagt 19.5 timme så det kommer gå fort :) därefter är det dax för Harry Potter and the deathly hallows part 2!!!!! Can't wait :D
Sen är jag ledig ett par dagar och då ska jag ÄNTLIGEN få tummen ur och klippa mig, blev inte av i växjö trots allt..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0