Mitt perfekta liv

Heter boken som jag låg uppe och läste till kl 6 imorse.. jag kunde inte sluta! Trots att jag visste hur den skulle sluta så var jag intresserad av hur vägen dit såg ut. När man har läst så pass många böcker som jag så vet du ofta hur en bok ska sluta, men du vet inte HUR den kommer dit vilket är fascinerande :))
Mkt av den boken fick mig att tänka efter, en lek som hette sanning nämndes, en lek som hade varit intressant att leka ngn gång :p haha.
Att dessutom hitta samma sinnesstämning och tonläge på en av huvudpersonerna som en av mina närmaste var läskigt och jag satt och skrattade för mig själv, underhållande!

Jag försöker alltid vara ärlig mot alla människor jag möter i så stor utsträckning det går, fascinerande att se att det finns flera sätt att säga sanningen på :)
Just nu håller jag på att tvätta lite, tvättkorgen svämmade över så jag var tvungen.. min mormor och moster kommer runt 7 tiden. Då blir det mys med dem!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0