lycka

Fin kväll igår med Robert och Jessica med extremt många skratt, fjant, sång, dans, drinkar och pizza på evergreen!
dock saknar vi kåren allihopa och vill att det ska bli inspark snart!
fick dessutom 2 telefonsamtal igår som gjorde att jag inte somnade förräns strax innan 5 imorse. Telefonsamtal som jag väntat på ganska länge och som jag mest satt och log åt :)
man fick veta saker som man alltid undrat och jag insåg att vissa människor uppskattar än och att man ibland faktiskt behövs trots att man tror att man inte gör det. awesome!

Vaknade för en stund sen av sms som vanligt och har plockat undan efter igår och ska snart göra köttgryta att frysa in. Gott :)
ibland är livet nästan för bra för att vara sant faktiskt!
Imorgon blir det jobb igen, jobbar måndag-onsdag 13-19.30 och sen jobbar jag ett par nätter också denna veckan som jag inte kommer ihåg riktigt när.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0