köttfärssås

det var extremt skönt att sova i natt, var uppe till kl 3 för ovanlighetens skull nu mera. Skönt när dagarna blir längre igen!
Har idag gjort köttfärssås i massor som nu ligger i min frys, vad otroligt gott att äta pasta igen :)
har även tvättat, vuxenpoäng!
Imorgon gör jag köttgryta och jag ska dessutom fixa med junet, klippa mig, fixa pass och köpa en ny almanacka. massa ärenden att springa. Tar med mig Jessica så jag slipper att ha tråkigt :) skönt med sällskap!
Ska ta mig en dusch nu är tanken och sen slökolla på viktoriafirandet ikväll och lite film. skönt med lediga dagar då man kan förena nytta med nöja och vara effektiv. :)

På lördag träffar jag Robert och Jessica och inviger Roberts nya spel Lips och sen blir det att ev dra ut och ta sig en drink eller ngt. vi får se hur vi gör!
Skönt att träffa dem iaf, uppskattar verkligen när människor vill spendera tid tillsammans med än, priceless.
nehe, nu väntar duschen på mig. :)

Saknar Carro/Barso och mitt blonda hår och förfesterna vi hade i Alexanders fina lägenhet i stan då denna bilden togs innan vi drog dit.. fina tider i växjö <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är kanonsnygg!!! :) Vi ses imorgon! :D

2011-07-14 @ 21:13:46
URL: http://rockawayjess.blogspot.com/
Postat av: Carro

åh snuttan! Jag saknar dig <3

2011-07-15 @ 18:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0