Keno

Herregud! Sov jättelänge idag, eller inte länge men många timmar. Därefter var det dax för att handla vin och sen möta upp StOrpia för att inhandla mat till kvällen + en engångsgrill. Mysigt att handla mat tillsammans med ngn för en gång skull :)  Efter mkt dividerande, prat om allt vi missar så åkte vi med 2:an hem till dalvik och förberedde maten och pratade på en massa. Mååånga jordgubbar har ätits och en maassa kött! Lisa anlände med sitt vanliga goda humör och vi hann även med att lyssna på ljudklippet från midsommar, HERREGUD VAD JAG DOG INOMBORDS!  Älskar sånt :DDD
Vi hann även med att spela geni-sverige och att spela kort och en massa skratt undertiden :)
Älskar mina vänner :))))))) <3 dessvärre kunde ej sparkle komma, får bli en annan gång :/
Men Lisa, Robert och jag hade skojsigt ändå :) många skratt om Keno, fia med knuff osv. Jag fick för mig att spelet som lyder lett å vinne är fia med knuff xD haha. Sen skämtade vi om att man hade Keno på medeltiden... herregud vad knäppa vi är!

Det dröjer lite innan vi ses igen vilket är en massa synd... jönköping och folket som bor där är ngt alldeles extra :)
Nu ska jag diska lite till och sen kolla en film innan läggdags, funderar på att se Harry Potter och dödsrelikerna del 1 för att ladda upp inför del 2 på onsdag :D Är så taggad så jag tror att jag spricker! Kommer lipa sönder heeela filmen igenom.. kan inte fatta att alla 8 filmerna snart är över.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0