Jonsson

Fint besök av mormor och moster igår :) kramar, prat, skratt och utspillt vin ;p  ett täcken på att gamla människor inte ska dricka vin, haha!
Fick dessutom min cykel och presenter från mamma ; ny parfym och captain morgan. mamma i ett nötskal ! :p
De somnade kl 11, jag kunde inte sova utan kollade film. Efter att jag kollat klart fick jag ont i knät så var tillslut tvungen att ta en värktablett för att kunna somna kl halv 4.
Upp kl 7, äta lite frukost och så att de fixade iordning sig innan de åkte vid halv 9. Jag fick då äääntligen somna om till halv 4 xD Har hunnit handla också och fixa iordning mina spotifylistor.. var verkligen dax att rensa! Nu har jag 3 huvudlistor istället för 9 ;p

Saknar mormor och moster redan.. jobbigt när man är så släktberoende!
Nu ska jag bara softa framför tvn, mysigt :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0