happines

Lyckades med alla mina ärenden igår, förutom junet. Nytt pass är beställt, jag är nyklippt och jag är myyycket pengar fattigare inne på akademibokhandeln xD
spenderade 4 timmar i natt och bara läste, blev påmind om hur mkt en bok kan påverka än, att man får ont i hela kroppen, att man gråter och ler om vart annat. Magiskt!
Saknade kom över mig när jag tänkte på mina favoritböcker som associeras till vissa saker. Jag fick världens saknad i hela kroppen och jag inser att jag nog förträngt och skjutit vissa saker åt sidan så jag slipper tänka på det.
känner att jag ska fixa det men samtidigt så vet jag att det kommer bli ganska svårt..

att få läsa ihåg var ren lycka, att jag tog mig tid till att läsa för första gången på mkt länge! Jag har saknat att få fly in i en bok, att alla ljud stängs förutom rösten i ditt huvud och att du får fantisera själv. Som den bokmalen jag är så är och har böcker alltid varit en stor del av mig, lika stor om inte större del än filmerna.

Ska snart dammsuga min lägenhet, får lite besök ikväll så då är det bäst om det är rent :p

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0