?

Godmorron eller som vi säger i småland, morrn morrn ^^  Sov så obeskrivligt gott efter lite filmtittande, att sova ut var precis vad jag behövde :) Håller nu på att tvätta och ska börja städa snart innan jag packar klart för att åka till växjö vid halv 6. Då blir det direkt att åka hem till Gemla för att äta tacos med mamma och pappa :)  dock är det mkt som är knas och jag blir väääldigt frustrerad på vissa saker som jag varken kan eller får berätta här just nu.
Men 4 dagar i Växjö är ngt som jag verkligen behöver, ev blir det fler dagar isåfall i husvagnen beroende på hur det blir och om jag känner för det. Vi får se :) Eller så åker jag hem till Jönköping igen och umgås med Robert och Jessica istället, det låter toppen i mina öron!!!!

Btw, vissa av er kommer skaka på huvudena nu och skratta men i onsdags eller torsdags bestämde ngr av oss i familjen att v. 33 när de flesta slutat jobba så ska vi åka till Göteborg och Liseberg xD det blir min 3:e gång den här sommaren, så många ggr har jag aldrig varit på samma ställe under ett år. SJUKT!  Men det kommer bli sjuuukt roligt om det blir av och Uppsvinget är sååå givet!!! Tänker åka den miiinst 5 ggr och Robert kommer tvingas med :)) måste ju ha ngn att åka den med och han är så grymt rolig att åka den med, haha! Hans min finns fortfarande tydligt på hornhinnan.

Nu ska jag börja städa här, här ser ut som fan så jag sätter på hör musik och sjunger och städar i min sköna pyjamas, nice!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0