'cause I like the way it hurts

druckit en massa vatten och mest suttit och nyst och snorat hela kvällen, trevligt!
Pratade med båda mamma och mormor innan också, gillar att mormor är den ärligaste släktingen jag har som säger rakt ut vad som händer och vad hon tycker. Tydligen händer det fortfarande saker hemma och det gör mig ledsen att höra.. morfar blir allt sämre t.ex. Min älskade morfar, min gudfar och min fadersfigur. vad skulle jag göra utan morfar och hans intelligens? Han må vara slö på senaste tiden och halvdöv men han är den enda personen i min släkt som förstår och värdesätter historia, släkt och härkomst på samma sätt som jag. fina morfar <3
Det finns andra saker som händer hemma, saker som jag varken kan, vill eller egentligen har tillåtelse att berätta men jag känner att jag är ganska glad över att inte kunna komma hem just nu, det är bäst och säkrast för mig att befinna mig i jönköping och egentligen inte veta vad som försigår.

precis kollat klart på första harry potter filmen, sjuuukt vad små dem var. söta :)
funderar på att se en film till, kan ändå inte sova just nu för näsan är fuckad och jag börjar må illa igen. Har haft illamående till och från de 2 senaste dagarna, inte kul!

v. 33 får gärna komma snabbare! men jag får åtminstone nattgäster på fredagkväll, mormor och moster stannar här en natt innan de ska vidare uppåt landet. Ska bli fantastiskt skönt att träffa min släkt och få prata lite och få krama om!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0