barndomsvän

Fin dag idag trots att jag hade svårt att sova igår.. mkt som snurrade i huvudet.
Middag direkt när man kom hem igår och sen direkt för att sova, somnade runt 12 snåret.
Idag blev det att slänga skräp, samla ihop filmer och sen åka hem till min barndomsvän Magnus och hans fästmö Malin och titta på deras lägenhet, äta lunch och bara allmänt prata om allt och ingenting :) Så himla mysigt! Jag ÄLSKAR att träffa Magnus och Malin, dem är så himla naturliga och säger precis vad de tycker och tänker. Magnus har varit med om mkt och han har varit vän med mig under måånga av mina svackor och han vet precis hur det ligger till med nästan allting och det är så hiiimla skönt :)
Sen träffade jag moster och ät tillsammans med henne och mamma efter att jag och Åse haft ett låååångt samtal, tycker verkligen om min moster och hon går verkligen att prata med :) fina moster <3

Imorgon ska jag klippa mig och sen ev hjälpa min moster att vara allsångsledare på hennes jobb xD haha. Jag och min "fina" röst tillsammans med massa gamlingar, kan bli bra och det kan också bli kaos.
Efter allsången ( om det blir av ) så träffar jag kanske Martin och Simone lite eller bara Simone. Det hade varit mysigt :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0