åska

Jobbat 2 nätter nu, bortsett från att jag varit skräckslagen från åska så har det varit lugna nätter.
Inatt somnade han jag har hand om i 2.5 timme så jag började tänka på året 2005 och fram till nu, alla gemlaminnen, alla utgångar, allt med Bastian, golvdagen, sova över dagen hos Tove, alla cykelturer och alla dagar med Simon-Martin-Sara tiden osv osv osv. Blev nostalgisk av att kolla bilder från utgångar och så vidare på fb, saknar tiden i Alexanders lägenhet i stan, alla karl-oskar dagar och alla galna upptåg vi gjorde. GG <3

Är sen en stund hemkommen från bion, Robert och jag kollade på HP 7 del 2 ikväll efter att vi först sett HP 7 del 1 hos mig. :)  älskar filmen!! andra gången jag ser den och jag dör fortfarande inombords och blir euforisk.. herregud. Skrattar fortfarande sönder mig åt ölmagen :)
har kommit in i en period då jag gör saker jag gillar extra mkt flera ggr under kort tid exempelvis Liseberg och att se samma film på bio :p  Robert hade dessutom världens kommentarer idag ; rappare istället för snappare och " Mycket bra säger Storpia när Ron ska döda horrokruxen i del 1 xD
Lyssnar just nu sönder Glees version av Rolling in the deep, älska :D

Nu blir det att se lite film innan jag sover, jobbar natt imorgon igen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0