åker hem

Sitter nu på bussen påväg hem, ja hem, till jönköping!
Fin dag igår då man träffade Simone, besökte mosters jobb och lite så :) älskar att träffa Simone, hon är så himla go och skön att prata med och man får reda på saker som är bra att veta.
Träffade mormor och morfar idag också och åt lunch, skönt att få spy ur sig lite saker och mest få känna att det inte bara är jag som känner på ett visst sätt. Släkten är lite i kaos just nu så det känns otroligt skönt att lämna växjö nu, resan var mer eller mindre ( förutom de jag träffade ) bortkastad tid. Mitt uppdrag med resan gick fel och jag mest känner att jag förmodligen inte kommer befinna mig i växjö förrän allting är löst för det blir mest jobbigt.
Mina vänner ( de som vill ) får komma upp och hälsa på mig i Jönnet istället och träffa mina andra vänner och mysa med mig om de saknar mig.

Jag har även fått veta när jag var hemma nu att de i växjö inte saknar mig så mkt som jag trodde eller som de gjort skenet av. Känns bra att få veta för då vet jag att jag inte ska få dåligt samvete av att jag är hemma i växjö så sällan.
Nu ska jag kolla på Billy the kid, såg Robin Hood häromdagen. Vilka minnen och vilka fantastiska somrar som teaterborgen gav, jag saknar det väldigt mkt faktiskt. fina teatern.
Ikväll ska jag ha egen tid och bara mysa och kolla film och ta en lååång dusch. Ska bli otroligt skont :)  Var rädda om er!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0