Wherever you will go

Älskar Kroksmarks föreläsningar! Kan lyssna på honom i flera timmar utan att jag tappar intresset och blir trött i huvudet. Han är en sån lärare, pedagog och föreläsare som jag vill bli, att kunna ta ett ganska ointressant ämne egentligen och förvandla det till något helt annat och som gör att man kommer ihåg saker flera månader senare. Jag kommer fortfarande ihåg hans första föreläsning i slutet av september/början av oktober. Fantastiskt!

Sitter och lyssnar på låtan i rubriken, en låt som ligger mig väldigt varmt om hjärtat eftersom den får mig att relatera till en av mina närmaste vänner. En låt som gör att jag fortfarande kan le och får mig att glömma bort tiden då allting var kaos. Hör jag den låten så ser jag hur det var förr, hur mkt jag visste, hur mkt han visste och hur mkt vi umgicks och pratade och hade roligt tillsammans.
En låt som jag försöker lyssna på minst 1 gång i månaden för att gå nerför memorylane och hitta en länk till mitt gamla liv i gemla.

Nu ska här skrivas hemtenta så det ryker :) utmaningen kommer senare ikväll eller imorgon.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0